۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶

معاون راهداری گلستان خبرداد؛

ساخت و بهسازی ۲۹ پروژه راه روستایی گلستان

ساخت و بهسازی ۲۹ پروژه راه روستایی گلستان

گرگان- معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ساخت، بهسازی و آسفالت ۲۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۷۱ میلیارد تومان در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم دبوری فریمانی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۲۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۷۱ میلیارد تومان در گلستان در حال اجرا است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: طول اجرای این پروژه‌ها ۹۶ کیلومتر بوده و عملیات اجرایی این پروژه‌ها از قبیل زیرسازی، احداث ابنیه فنی و اجرای آسفالت انجام شده و یا در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل چهار پروژه بسطام دره-دادلی غزنین- دولت اورلان، سویجق- بادیانلی، سایت کچیک و قرناوه- چنارلی در مراوه تپه و چهار پروژه در رامیان شامل محور اخلی-فجر، الهادی- ویرو، ملچ آباد و جوزچال می‌شود.

به گفته دبوری فریمانی، سه پروژه قورچای-حاجی نبی، نرگس چال و آنتنی های خوش ییلاق در آزادشهر، سه پروژه کردآباد، سیاه مرزکوه و آزادتپه به پیرواش در علی آبادکتول و همچنین سه پروژه قلعه قافه-وامنان، آهنگرمحله و احداث دیوار سنگی ملاتی کیلومتر ۹ محور قلمی ساسنگ در مینودشت از جمله این پروژه ها است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اظهارکرد: پروژه‌های دیگر هم شامل و پروژه بی‌شک تپه-آراقویی- قره و عنایت آباد- مرجان آباد در گنبد، دو پروژه یورت کاظم و سیجان در گالیکش، دو پروژه کردکوی-درازنو و اسلام آباد (شاده) در کردکوی و دو پروژه قرمسه و پنچ پیکر- بصیرآباد در گمیشان هستند.

وی یادآورشد: احداث قطعه اول راه روستایی قره قاشلی به جاده اصلی آق قلا-بندرترکمن، قلقلی در بندرگز، اوج تپه –آشوربای در آق قلا و مطالعه پل بزرگ دهانه هشت متری محور خالد نبی در کلاله هم از دیگر پروژه‌های در حال اجرا است.

کد خبر 5484536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha